Logo

Zorg jij dat onze administratie net zo soepel loopt als onze machines?

Bij Van Ommeren Machines leveren we bouw- en landbouwmachines aan een brede groep klanten – in en rond Lunteren, maar ook daarbuiten. We staan bekend om onze betrouwbare service, heldere communicatie en goed georganiseerde processen. Achter de schermen zijn mensen nodig die zorgen dat we dat waar kunnen maken. Daarom zoeken we een administratief medewerker voor 16–24 uur per week (4 dagdelen), die ons team komt versterken op meerdere vlakken. Ben jij degene die wij zoeken?

Solliciteer direct

Wat ga je doen?

Je ondersteunt de organisatie op administratief en commercieel vlak. Je takenpakket is afwisselend en bestaat o.a. uit:

  • Verwerken van debiteuren- en crediteurenadministratie
  • Opstellen en beheren van importdocumentatie
  • Bijhouden van personeelsadministratie
  • Ondersteunen van het verkoopteam met offertes en orderverwerking
  • Meedenken in marketing (bijvoorbeeld nieuwsbrieven of social media)

Je werkt nauw samen met collega’s in de werkplaats, op kantoor én in de buitendienst. Samen zorgen we ervoor dat alles klopt op papier en in de praktijk!

 

Wat bieden wij jou?

Welkom bij Van Ommeren Machines! We verwelkomen je graag in ons team. Waarom je voor ons kiest?

  • Veel eigen verantwoordelijkheid binnen een goed georganiseerde werkomgeving
  • Je werkt aan uiteenlopende werkzaamheden, geen dag is hetzelfde.
  • We zijn een hecht team; het merendeel van onze collega's werkt al jarenlang bij ons. Dat is niet voor niets, we vinden het erg belangrijk dat we goed met elkaar samenwerken en we het onder én na werktijd het ook gezellig met elkaar hebben.

Zo ziet je dag er uit

Zo ziet je dag er uit

Zo ziet je dag er uit

Zo ziet je dag er uit

Zo ziet je dag er uit

Zo ziet je dag er uit

Zo ziet je dag er uit

Zo ziet je dag er uit

Zo ziet je dag er uit

Zo ziet je dag er uit

Zo ziet je dag er uit

Zo ziet je dag er uit

Zo ziet je dag er uit

07:30 uur

Je start op kantoor met een kop koffie en loopt je mailbox door. Je verwerkt de binnengekomen facturen en controleert of alle orders van gisteren zijn bijgewerkt.

 

 

09:30 uur

Je maakt importdocumentatie aan, verwerkt betalingen en ondersteunt het verkoopteam met het opstellen van offertes. Tussendoor neem je een telefoontje aan van een klant met een vraag over een levering.

 

 

12:30 uur

Tijd voor de lunch! Samen met je collega’s eet je in de kantine. Na de pauze werk je de personeelsadministratie bij en verstuur je een paar updates voor social media.

 

 

17:00 uur

Je rondt je laatste taken af, checkt of alles voor morgen klaarstaat en sluit de dag af. Alles weer netjes op orde, precies zoals jij het graag ziet.

 

 

Kom jij bij ons werken? Solliciteer direct!

Herken jij jezelf in het volgende?

  • Je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden, zoals facturatie, personeelsadministratie of documentverwerking.
  • Je werkt nauwkeurig, houdt overzicht en vindt het leuk als alles klopt.
  • Je bent zelfstandig, denkt graag mee en steekt de handen uit de mouwen als het nodig is.

Kom dan zeker kennismaken met ons en ons bedrijf. Mail je motivatie en werkervaring naar Henri van Ommeren, eigenaar van Van Ommeren Machines.

 

Sleep een bestand / selecteer uit je bestanden